Villa till Inter eller Barca?

Som om det inte var nog med Yaya's konstanta övergångssåpa har nu ännu en till dykt upp. Efter att ha hamnat på hyllan ett tag spekuleras det i David Villas nästa klubb..

Inter eller Barca spekuleras det i att bli... hahaha alltså jag förstår hur jobbigt de på svenskafans skulle ha det om de hela tiden skrev om rykten.. men men, jag sa ju att jag skulle följa barca till punkt och pricka.. det har jag i för sig inte gjort men men.. det hoppas bli snart..

ja då, tillbaka till ryktet.. ska man tro på det? Jag ska ge dig min käre gode läsare några råd till varför du INTE ska lyssna till dessa rykten..

1, Inter eller Barcelona??? Skämtar ni? Vilken spelare som helst skulle ha valt Barca.. hellre spela i en klubb som kan vinna allt och gör det med stil och fair play än att åka till italien och se sitt lag få hjälp av domaren för att vinna ligan..

2, Barcelona är en klubb med mer prestige, historia och titlar - Sett till CL självklart.. om ja har rätt.. nu...

3, Kolla på klippet så förstår ni varför...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0