Varför läsa min Barca-blogg?

Ja nu kanske många undrar varför man ska läsa min barca-blogg.. ja menar det finns ju flera fotbollssidor som skriver massor om barca... så varför just slösa tid på mig?

Hmm... mitt svar blir ingen tvingar dig... men eftersom du ändå är här... kan jag väl ge dig några fördelar med mig blogg.

1, Jag är inte lika trög på att uppdatera.. hoppas det.. som barca-redaktionen på svenskafans.. ta inte illa upp ni på svenskafans.. jag gillar att läsa det ni skriver.. saken är bara den att ni skriver var tredje dag något nytt..

2, Världens schysstaste sida? hahaha.. nej världens trögaste sidan designmässigt... Sportal, ni borde sluta översätta nyheter från goal.com om ni vill bli riktig stora..

3, Andra sportsidor koncentrerar sig inte lika mycket som jag på mitt barca..

4, fotbollskanalen.se, hahahahahaha säger jag till tv4.. ett riktigt misslyckat försök till att bredda sig.. som alla deras andra kanaler förutom tv4 sport självklart.. men som dock skulle vara inget utan la liga och barca..

5, Jag må inte ha tillstånd av andra att lägga upp deras bilder på min blogg.. men jag har youtube... HAHAHAHA!!

Sådär.. nu har jag satt upp 5 punkter till varför just min blogg är så unik... jag skriver själv för tillfället.. o jag behöver fler kompanjoner som vill utveckla min idé tillsammans med mig.. betalt? haha-- dra härifrån då..

Visca Barca!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e rolig du

2009-01-05 @ 22:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0