Välkomna till den nya Barca bloggen!

Hjärtligt välkomna alla cule-blaugrana-barca fans till den nya barca bloggen...!!!!

Som ni kanske redan har tänkt ut vid det här lagret så kommer bloggen att handla om allt som har med barca att göra!

Några frågor o svar om bloggen...

Varför skapades denna blogg?
- Jag är trött på att vänta på nyheter från annat håll som rör barca och att driva en egen hemsida kräver extra arbete... och så är nog svenskafans barcaredaktion en av de segaste personerna på att skriva något nytt..

Vad är dina mål med denna blogg?
- Det är nog främst att nå ut till alla trogna barcahjärtan därute.. som brinner för barca...

Varför just Barcelona och inget annat lag?
- Varför inte? Om en förklaring måste ges så är det nog allt som har med barca att göra... färgerna, katalonien, spelarna allt...

När blev du en barca fan på riktigt?
- Jag blev det till alla som undrar långt före Ronaldinho kom till klubben... runt 98-99 skulle ja säga..

Utöver Barca fanns det något annat lag du höll nära hjärtat?
- Jag skäms över att säga det men under en tid var Manchester U nr 1. Och Juventus som fortfarande har en liten plats i mitt hjärta nr. 2. Men det ändrades och nu är jag 99,99 % Barcelona fan, följer laget i svåra och glada tider. Juventus är laget i Italien men Barcelona är definitivt nr 1.

BARCA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0