Ni är inte helt omöjliga att slå Barca, - Sergio Ramos

Hmm... nu har väl en real madrid spelare återigen utalat sig om mitt barca... inte bra ramos.. jag trodde högre om dig.. men ja ska nog ge dig en läxa..!!

JO DET ÄR VI VISST... VI ÄR VISST HELT OMÖJLIGA ATT SLÅ...

Varför??

1, Ca 70% bollinnehav mot Real Madrid seger med 2-0
2, Ca 60% bollinnehav mot Sevilla seger med 3-0
3, Ca 60-70% bollinnehav mot Valencia seger med 4-0
4, Ca 50-60% bollinnehav mot Villareal seger med 2-1
5, Ca 70% bollinnehav mot Atletico Madrid - Matchen slutade med utklassning.. 6-0 eller 6-1 blandar ihop kanske med tidigare säsong.,

om ja inte misstog mig så har jag nog radat upp alla fem kandidater till titeln i år... eller Ramos?

2, -----> 1, Barcelona 44 p (Osasuna matchen inte inräknad)
              4, Real Madrid 32 p (följer inte ett kasst lag så bryr mig inte om de spelar eller inte)

Enkel matte: 44-32 = 12
                            12 / 3 = 4

4 Matcher behöver ni vinna för att komma ikapp oss, dvs om vi antar att Barca förlorar deras 4... o juste vi möter ju bara Osasuna.. som ligger på 20:e och sista plats... men fotboll är ju fotboll eller hur?

foto goal.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0